Thursday, 12 August 2010

Poor experience at Sheraton on the Falls Hotel, Niagara Falls

We had high expectations of the hotel we booked in Niagara Falls. The Sheraton on the Falls has a good reputation and is rated highly on Expedia. We however, were not pleased with this hotel. The waiting times at the check-in were more than 30 minutes, the toilets were not clean and parking was not available in the Hotel (only valet service). We booked a room with a view on the falls and we must admit that if you stand at the window you have a nice view. From in the room or from on the beds you only see threes. The bathroom was so small you could hardly move. If you consider we paid around 400$ a night, it is scandalous. We are not recommending this hotel.

We hadden hoge verwachtingen van het geboekte hotel in Niagara Falls. De Sheraton on the Falls heeft een goede reputatie en goede beoordeling op Expedia. Wij daarentegen waren niet tevreden van dit hotel. De wachttijden aan de check-in waren langer dan 30 minuten, de toiletten waren niet proper en er was enkel valet parking beschikbaar aan het hotel. We hadden een kamer met zicht op de watervallen geboekt en moeten toegeven dat als je aan het raam van de kamer stond je een mooi zicht had. Van uit de kamer zelf of van op het bed zag je enkel bomen. De badkamer was zo klein dat je er amper kon in bewegen. Als je er rekening mee houdt dat wij ongeveer 400$ per nacht betaalden is dit gewoon schandalig. Wij gaan dit hotel zeker niet aanbevelen.

Sheraton on the fallsSheraton on the Falls

The so called view on the falls room

Sheraton on the fallsThe view from the room when you stand at the window and look left

Sheraton on the fallsA very simple room

Sheraton on the fallsExtremely small bathroom


Previous Niagara Falls article: The Fallsview Casino

Return to main page

1 comment:

  1. $400/night for that accommodation is indeed very frustrating, thanks for sharing your experience.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.